tirsdag den 13. februar 2018

Når noget bliver en besættelse

Besættelse er måske alligevel så meget sagt, men jeg får unægteligt en sælsom trang i mit korpus, når jeg ser en grøn Chanel neglelak. Og den trang siger 'må eje'.
Jeg har gennem længere tid ikke købt så meget Chanel, da jeg stadig synes deres pensler er virkelig trælse at bruge (og holdbarheden på mine negle ikke er fantastisk), men når der står en grøn/blågrøn Chanel og kigger på mig, så må jeg have den med hjem. Det kommer sig nok af at jeg aldrig har fået købt den grønne 'Jade' - mere om det her og her

Hvorom alting er, så er der af samme grund for ganske nyligt flyttet to nye (og selvfølgelig grønne) Chanel'er ind hos mig. Henholdsvis 'Verde Pastello' og 'Vert No 19'. Der skal nok komme anmeldelser af dem, men ja... baby og den slags ting ik'?

Grunden til at jeg skriver om disse lakker uden billeder på neglene er fordi jeg ville tippe jer om, at hvis man skal have fat i 'Vert No 19', så tænker jeg at det er nu. De har den umiddelbart ikke i Matas eller Magasin - det eneste sted jeg har kunnet finde den, har været i Illums nye og helt igennem fantastiske make-up afdeling - den er virkelig et besøg værd! 

De passer da fint i samlingen, synes jeg (fra venstre: 'Fraîcheur', 'Nouvelle Vague', 'Verde Pastello' og 'Vert No 19').




God vinterferie til jer på den anden side!

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar