onsdag den 11. oktober 2017

Baby sover

Jeg havde forberedt mig på, at der ikke ville være meget tid til lak og blog, når baby først ankom. Det betyder dog ikke, at jeg ikke savner det. Så da faderen til mit afkom en søndag eftermiddag foreslog at gå en tur alene med barnevognen, så jeg kunne lægge lidt lak, sagde jeg naturligvis 'JA TAK!'. At det så passede med, at jeg dagen efter kunne tage lidt billeder i morgensolen, da baby sov, var bare perfekt. Så her kommer altså nogle ret friske billeder og endda med en sprit ny lak! 

På billederne har jeg 'Poison Metal' på, som er en del af Diors efterårskollektion 2017, som vist nok hedder 'The Metallics'. Jeg har købt lidt andre lakker fra kollektionen, men når det har taget mig to måneder at have lak på for første gang efter fødslen, så kommer de nok ikke på bloggen sådan lige foreløbig. Og eftersom de vistnok er limited, så skal man nok afsted nu eller meget snart, hvis man vil have fat i nogen af dem. 

'Poison Metal' er en rød metallisk lak med brune undertoner. Den er fin at arbejde med og dækker næsten i et lag, men den fik alligevel to (forstået på den måde, at et tykt lag godt kunne have dækket, men jeg tog istedet to tynde). 

Nogen vil måske kunne huske, at jeg generelt er begejstret for efterårets mørke, glødende farver - og 'Poison Metal' hører så absolut til denne kategori. Derfor er jeg selvsagt vild med denne farve. Det skal dog siges, at den lige er en tand mere lækker og glødende på billederne end den er i virkeligheden. 








'Poison Metal' er købt i Magasin.

- Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar