onsdag den 9. november 2016

Nemesis

Jeg er netop tilbagevendt efter nogle dejlige fridage i Berlin med min kæreste. Vi boede godt, vi spiste godt, og vi så en hel masse - dog mest udefra. Jeg havde håbet på at kunne købe en mindre Chanel-ting med fra byen, men udvalget og særligt servicen i butikken var så ringe, at jeg slet ikke købte noget derfra. Jeg fik dog købt en jakke fra Hugo Boss - samt lidt lak. Naturligvis. Lakkerne skal nok komme på bloggen en gang i fremtiden, men jeg kan dog afsløre at er tre lakker fra Diors julekollektion. Der var i øvrigt intet at spare på kosmetik eller mode-ting i Berlin centrum - kun lidt i lufthavnen.

Sne, nyvalgt præsident og en ekstra fridag er sket siden min hjemkomst til København. Jeg vil ikke gå nærmere i detaljer ift. mine tanker om nogle af tingene - andet end at min forventning vil være, at ingen af delene kommer til at vare evigt (hvilket har vist sig at være sandt allerede med sneen og snart også den ekstra fridag). 

Nå, men af en eller anden grund syntes jeg, at denne lak var den mest oplagte jeg havde at vise i dag. Deri kan man lægge lige nøjagtigt, hvad man vil.

'Nemesis' er en mørk rød metallisk lak med blå undetoner og med et let duokrom effekt (farveskift mod pink i yderkanten) samt spredt holografisk effekt. 'Nemesis' er fra Picture Polish. 

'Nemesis' dækker fint i to lag og er fin at arbejde med. Den er i øvrigt fantastisk smuk i solen. 






Jeg har faktisk vist 'Nemesis' før, der var jeg ikke så begejstret. Se indlægget her.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar