mandag den 31. oktober 2016

Halloween!

Halloween. Jeg går ikke voldsomt meget op i det, men det er en fin undskyldning i forhold til at lave noget let nail art med en historie, som de fleste kan forstå. Jeg har én gang før lavet halloween-negle på bloggen, de kan ses herI år har jeg valgt at lave sorte negle med græskar-ansigter på.

Den mørke base er Chanels 'Gris Obscure', som også får sit eget indlæg en gang i fremtiden, og ovenpå er stampet med orange/rustfarvet lak fra MoYou London ved navn 'Mesa Sunrise'. Pladen er ligeledes fra MoYou London og hedder 'Festive 29'.

Der er ikke så meget andet at sige om disse end at de fungerer så fint til Halloween. Orange, mørke, dystre - så og alligevel med blink i øjet.






Jeg lavede da også lige et par græskar-striber! Jeg kan dog selv bedst lide de helt enkle.






Hvis I i øvrigt kan lide uhyggelige og ulækre Halloween-negle - så kig forbi hende her, hun er SÅ dygtig!

'Gris Obscure' er en gave fra min kæreste (købt i Berlin) og alt stampinggrej er fra MoYou London. 

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar