tirsdag den 18. oktober 2016

En efterårsklassiker fra gemmerne

Denne lak har efterhånden et par år på bagen. Den fejler dog intet af dén grund. Det er en farve jeg typisk vender tilbage til i efteråret - for den er perfekt til netop denne årstid! Med en dyb brun farve masser af glød, pirrer den alle min efterårsdrømme. Lakken hedder 'German-icure' og er tilbage fra OPI efterårskollektion 2012 (hvor Tyskland var det overordnede tema).

'German-Inure' dækker ved to lag og er fin at lægge. 

Jeg havde haft den på et par dage, da jeg tog billederne - derfor kan man se lidt slidtage på spidsen af neglene. Billederne er yderligere taget i direkte sollys, hvilket får shimmeret til at stå skarpt frem, denne er dog helt anderledes/mørkere i skyggen. Jeg har tidligere vist den på bloggen - se evt. her.






Siden 'German-icure' er en ældre sag er den ikke sådan lige at få fat på - så skal det i hvert fald være brugt.

- Maria


2 kommentarer:

  1. Åhhh, den tysklandskollektion var bare fab med alle de glødende juveler i! Jeg blev nærmest barnligt skuffet over årets efterårskollektion fra OPI - støvede, dysterkedelige cremelakker i overflod, nej tak fra mig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig - den var virkelig fin. Jeg er heller ikke så meget til deres seneste kollektion.

      Slet