fredag den 1. juli 2016

Ultradior - Ultrajelly

Dior er udkommet med endnu en (vistnok) limited edition af lakker i sommer, og jeg har egentlig lidt svært ved at følge med. Som jeg har forstået det, har de udgivet tre lakker, som skal passe til deres nye lipgloss eller noget i den stil. Nå, men i hvert fald var der to af netop de lakker, som jeg ønskede at eje - og den ene vil jeg vise jer i dag: 'Ultradior'. Og jeg kan ligeså godt sige med det samme, at hvis man ikke kan lide jellylak, så skal man holde sig l-a-n-g-t væk fra 'Ultradior'. 

'Ultradior' er nemlig en rendyrket koralfarvet jellylak tilsat lidt af det skjulte og derfor oftest lidt ligegyldige Dior shimmer. 




'Ultradior' er helt fin at lægge. Hvis man er til det meget gennemsigtige look kan man nøjes med et lag eller to på hver negl. Hvis man kan lide lidt mere farve, skal man op på minimum tre lag. Og jeg mener det, når jeg skriver minimum. Jeg endte med fem lag, før jeg var tilfreds (og her kunne man stadig se neglelinje). Og tørretiden ved fem lag ik'... den forlænges. Meget. Så på trods af at jeg benyttede Seche Vite som topcoat, så var denne mani uendeligt lang tid om at tørre. 

Men, men, men... jeg er fuldstændig vild med denne lak! Jeg nød at have den på, og jeg endte med at beholde den på i en hel uge, hvad sker der lige for det?!




'Ultradior' er købt i Magasin.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar