mandag den 20. juni 2016

Stopper man med at blogge, når man fylder 30?

Nej, man (læs: jeg) stopper så absolut ikke med at blogge! Men der har været voldsomt stille her siden min 30-års fødselsdag af den simple grund, at min computer har drillet. Den er blevet rygende varm i løbet af fem minutter - og jeg kunne dårligt nå at redigere et billede før den spassede ud, hvilket jeg ikke har tålmodighed til. Så jeg valgte istedet at bruge lidt ekstra tid i det gode vejr. Nu er computeren på ganske magisk vis stoppet med at spasse ud, og jeg krydser fingre for at det fortsætter sådan i lang tid.




Jeg har en stor kærlighed til en helt særlig type nail art - nemlig gradients. Jeg bliver bare ikke træt af dem. I dag har jeg en fin pastel gradient at vise jer, som er lavet med hvid base (naturligvis) og derudover den grønne 'That's Hula Rious' fra OPI, den gule 'Loop The Loop' fra Ciaté, den lyserøde 'Strawberry Milkshake' fra Ciaté samt den blå 'Ferris Wheel' fra Ciaté. 

Altså hvor jeg er vild med gradients. Og denne er faktisk næsten et remake af denne gamle fælles-fredag mani. 

Og til ekstra bonusinfo - så var dette neglene som jeg valgte til en venindes polterabend.




Lakkerne er efterhånden så gamle, at jeg ikke kan huske hvor de er fra. OPI'en skulle dog stadig være til at få fat på - min blev vist købt i Magasin. 

- Maria


2 kommentarer:

  1. Elegante negle og supergodt udført håndværk! Jeg tager lige den imaginære hat af for dine evner:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, det er altid skønt, når nogen tager en imaginær hat af! :-)

      Slet