mandag den 18. april 2016

Når man forelsker sig i en hel kollektion...

... så er man jo nødt til at købe den, ligssom.




Jeg er i hvert fald faldet pladask for farverne i YSL's smukke forårskollektion, som vistnok hedder 'Boho Stones'.

Jeg har naturlivis en forkærlighed for de to lakker i kollektionen - en lyserød/pink med grøn shimmer, og en grøn med lyserød/pink shimmer. Men jeg var også nødt til at eje deres smukke pudder, eller som YSL selv kalder den: 'Face Palette Collector Gypsy Opal' og deres øjenskygge 'Couture Palette Collector Indie Jaspe'. Jeg var også meget tæt på at købe en mascara, men man skal vist stoppe mens legen er god, har jeg hørt.




Jeg viser jer sjældent, når jeg køber make up, men i dette tilfælde passer det hele jo sammen, så det røg med på et par billeder. I dag vil jeg nøjes med at vise jer lidt billeder af kollektionen, så skal I nok snart få indlæg med lakkerne.

I øvrigt er jeg igen håbløst bagud med mine billeder, da lakkerne, mig bekendt, er udsolgt de fleste steder - og jeg købte dem nærmest på udgivelsesdatoen. Det må så være charmen ved mig!




Se lige det shimmer!




Både lakker, pudder og øjenskygge er købt i Magasin.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar