tirsdag den 16. februar 2016

Solskin og gammel teksturlak

Sikke nogle smukke solskinsdage vi har haft her i starten af vinterferien. De har fået mig til at tænke på bedre bloggerdage, hvor der er mangt en mulighed for at tage et godt billede af sin mani uden at skulle redigere billedet ihjel. En smule overdramatisk måske. Men det er i sandhed rart at de lysere dage er på vej tilbage - det gør bare min passion lidt lettere.

Jeg har kigget lidt i arkivet, og jeg fandt nogle billeder af lidt lakker, som jeg endnu ikke har fået postet. Den ene, som jeg vil vise jer i dag, er en tekstur-lak fra Barry M. 'Countess' hedder denne mørke sag med glitter i lyserød, lille og gul/guld? Det er umiddelbart de farver, som jeg ser.




'Countess' er ok at arbejde med, og den dækker i to lag. Den er meget mørk men helt særlig grundet teksturen og den glitrende effekt.

Jeg ved godt at teksturlak ikke er så 'happening' mere, men jeg holder stadig utrolig meget af dem!






'Countess' er for længe købt fra ASOS, den dukker dog op en gang imellem på f.eks. Lovelyshop på FB.

- Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar