søndag den 24. januar 2016

Guldflager over limited Dior

Den limited lak fra Dior var fra deres Holiday 2015 kollektion og hedder 'Mystere'. 'Mystere' er en mørk rød lak med brunlige undertoner. Okseblodsfarvet, hvilket bare ikke lyder lige så godt på dansk som på engelsk. Over 'Mystere' valgte jeg at lægge en god gammel favorit fra Dance Legend med guldflager. 




'Mystere' er ok at lægge, selvom jeg endnu ikke er helt tilhænger af den lille guldknap-agtige-ting, der fungerer som toppen af penslen, når man lægger lakken. 'Mystere' dækkede fint i to lag og røg på som smør. Guldtopcoaten har jeg tidligere snakket om her

Jeg kan virkelig godt lide denne kombination, klassisk og med lidt afdæmpet bling.



'Mystere' var en gave fra min kæreste, men jeg har set den i Matas og Magasin

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar