tirsdag den 19. januar 2016

Dårligt navn, halvdårlig lak

Jeg er ikke meget sippet. Men jeg synes, at 'Nympho' er et dårligt navn til en lak. Måske er det grundet min faglige baggrund, men jeg synes ikke, at nymfomani er noget sjovt eller friskt, som lige passer skidegodt som navn til en neglelak. Ligesom jeg heller ikke ville være vild med et navn som 'bi-polar', 'skizo' el. 'anorexia'. Er jeg måske alligevel for sippet? Tja, det er jeg helt sikker på, at der er delte meninger om! Og derudover kan der ligge andre grunde til navnet end hvad jeg ved - ovenstående er således blot mine umiddelbare tanker om navnet.

Nå, i hvert fald er 'Nympho' en crelly-neon-pink lak fra Cirque.




'Nympho' er let at arbejde med. Jeg har to lag på, på billederne og der kan stadig anes neglelinje. Det er jeg ikke så vild med. Derudover skifter lakken farve, når den først kommer på neglene grundet crelly-basen - hvilket I kan se, hvis I kigger på mine negle sammenlignet med flaskens farve (dog var farven i virkeligheden mere lig den i flasken - og flaskens farve var tilsvarende flottere!). Det betyder, at 'Nympho' sikkert er meget smuk over en hvid base. Men det orker jeg ikke rigtigt. Jeg brugte den dog i denne mani, hvor den stod meget flot frem og i den helt rigtige tone - netop grundet den hvide base. Måske skal jeg stampe noget mere med den...

Men... der findes altså bedre pink dækkende neonfarver derude, synes jeg. 








'Nympho' er købt fra Prettypolish.com

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar