mandag den 7. december 2015

Picture Polish Fest 2015

Så skal der skydes gang i Picture Polish Fest 2015!

Jeg er blevet udvalgt til at lave noget nail art til Picture Polish (blandt mange andre) - og jeg har fået tilsendt tre lakker fra firmaet til at lave noget spændende nail art. De tre farver, som de sendte, ville jeg aldrig selv have valgt at sætte sammen - den mørkelilla 'Violet Femme', den orange 'Citrus' og den røde spredte-holo 'O'Hara'.




Først tænkte jeg water marble, da det var den eneste kombination, som jeg rigtigt kunne forestille mig de tre farver gøre sig godt i (i selskab med hinanden). Og jeg var slet ikke i tvivl. Det var dét det skulle være! Desværre var det kun én af farverne der sådan rigtigt egnede sig til at sprede sig ordentlig i vandet (Violet Femme, hvis nogen skulle være interesseret i dén information) - de to andre lagde sig helt anderledes dårligt på overfladen. Og så måtte jeg jo finde på noget andet. 

Så det blev en slags smoky mani istedet. Jeg lagde en hvid base, hvorefter jeg dryppede lidt af her farve på squishy stamper - som jeg så lavede tilfældige mønstre på neglene med - mens lakken stadig var våd. Resultatet blev meget galakse-agtigt, og jeg besluttede mig for ikke at gøre mere ved looket andet end selvfølgelig clean-up (der ikke var super nemt), top coat - og på nogle af billederne også en mat topcoat. 

Og det var så mit bidrag til neglelaksfesten! Jeg er selv fint tilfreds, men stadig ærgerlig over at det ikke blev til en ordentlig omgang water marble!

Det sidste billede er i øvrigt et overzoomet billede af min pegefinger. 


 







Lakkerne er sponsoreret af Picture Polish - og er en del af deres faste sortiment

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar