lørdag den 5. december 2015

Effekt-topcoat fra Chanel

Denne topcoat er en limited edition fra Chanel og er en del af deres julekollektion, som man netop nu kan få i f.eks. Magasin.

For en gangs skyld var jeg faktisk med på beatet og fik spurgt efter kollektion inden den overhovedet var kommet frem. Da jeg købte denne topcoat, havde de netop fået den nye kollektion ind. De måtte godt sælge fra den, men de måtte endnu ikke sætte den frem. Så jeg var for en gangs skyld i god tid med at få noget 'nyt' på bloggen. Sådan lige indtil jeg ikke lige fik prøvet lakken... og lige indtil billederne af den i lang tid lå uden at blive redigeret... og lige indtil jeg faktisk var vildt lang tid om at oprette et indlæg om denne lak! Min pointe er egentlig, at jeg ikke er den hurtigste, så man nok ikke skal følge min blog for at se 'det sidste nye'!

Hele navnet er simpelthen for fjollet at skrive, så jeg kalder den 'Gold Sparkle Nail Coat'. 'Gold Sparkle Nail Coat' er en lak der deler sig i tre lag, når man ikke bruger den - det øverste lag er en klar base, dernæst kommer en mørk rød farvet base og til sidst et lag af guld-flager (ikke rigtigt guld). Når lakken skal bruges, skal den rystes. Så alt det der delehalløj er vist mest for opmærksomhedens skyld. Jeg må dog også indrømme, at det er relativt fascinerende at ryste lakken og opsplitte dens lag - det er som at være 5 år igen! 












Lakken giver - i mine øjne en tilpas mængde af guld-flager, og basen er ikke så mættet af rød farve, at den ikke kan lægges over andre farver end Chanels mørke 'Rouge Noir' - som den primært er tiltænkt. 

'Gold Sparkle Nail Coat' er fin at arbejde med. Jeg valgte at lægge denne topcoat over en af mine favoritter inde for rød neglelak - 'Massaï' fra Dior. Og jeg kan faktisk rigtig godt lide den. Her følger lidt forskellige billeder - med og uden mat topcoat.








'Gold Sparkle Nail Coat' er købt i Magasin

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar