tirsdag den 4. august 2015

GLITTER!

Jeg har i længere tid holdt øje med F.U.N. Lacquer ved Llarowe, da jeg gerne ville have fat i nogle af deres lidt chunky hologlitter-lakker. Men de har været udsolgt længe. For nogle uger siden opdagede jeg til gengæld at lakkerne kunne fåes på den danske side Minta.dk... en meget glædelig overraskelse. Så jeg skyndte mig at købe dén, som jeg var mest interesseret i - nemlig '24 Karat Diamond'.

Denne lak indeholder udelukkende små holografiske sølvfarvede glitterstykker i en klar base.




'24 Karat Diamond' var ganske umulig at arbejde med - kanten var svær at få til at være lige ved neglebåndene, og derudover er det bare altid svært at arbejde med lakker, hvor der er så meget glitter i basen. Jeg endte med at give den tre lag, hvilket jeg faktisk ikke syntes var helt nok. En anden gang vil jeg påføre den ved at lægge et enkelt lag og dernæst duppe resten på med en svamp, for det andet var simpelthen så besværligt. Yderligere krævede denne to lag topcoat for at blive jævn. Og ja, neglene blev pænt tykke af flere omgange glitter og en masse klar lak.

Men men men... smuk er den... i solen. I skyggen er den efter min mening ret kedelig. Og så er den selvfølgelg vildt besværlig at tage billeder af! Jeg har forsøgt at tage et lidt slørede billeder, hvor man kan fornemme det smukke glitter. Sådan ser alle neglene ud hele tiden i sollys-agtigt.




'24 Karat Diamond' er som beskrevet fra Minta.dk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar