torsdag den 27. august 2015

Fuchsia-shimmer herlighed #2

Jeg har mange lakker efterhånden. Jeg forsøger altid at sælge lidt ud i de jeg har (i gruppen Lovely Shop på Facebook), men alligvel har jeg bare så mange. Jeg har mange lakker, der ikke har været på bloggen. Og ja, jeg har også mange lakker som jeg endnu ikke har haft på, hvilket der kan være forskellige grunde til. F.eks. har jeg haft den gule 'Mimosa' fra Chanel stående i måske et lille års tid - i bunken af lakker, jeg som minimum gerne vil swatche og lægge på bloggen. Men af en eller anden grund er den bare ikke kommet på neglene endnu. Den matcher ikke min meget lyse vinterhud, og om sommeren går jeg bare efter nogle andre farver end gul... 

Så derfor er det altid lidt interessant for mig, når en lak kommer på bloggen flere gange! Det betyder jo selvfølgelig, at det er en lak, som jeg sætter pris på, når jeg har lyst til at vende tilbage til den. Dette gør sig gældende for den lak, som jeg vil vise jer i dag. Det tidligere indlæg med denne skønhed kan I se lige her. Lakken hedder 'Blueberry Glitter' og er fra Kiko.






Som skrevet i det oprindelige indlæg, så er 'Blueberry Glitter' købt i Spanien

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar