lørdag den 1. august 2015

ENDELIG!

... eller altså i hvert fald næsten endelig.

Den virkelig, virkelig opmærksomme læser vil vide, at jeg i lang, lang, laaang tid har haft en lemming som hed 'Jade' fra Chanel. Nej, det er desværre ikke 'Jade', som jeg har besluttet at smide over 1000 kroner efter. Istedet har jeg valgt at smide et mindre beløb - dog det største beløb jeg nogensinde har måttet smide efter en lak - efter 'Fraîcheur' fra Chanel.

'Fraîcheur' ligger sindssygt tæt op ad 'Jade' - dog er det ikke en 100% dupe. Ligesom 'Jade' er 'Fraîcheur' lysegrøn og indeholder fint shimmer, og så er den let jelly-agtig.




På grund af dens jelly-formel er 'Fraîcheur' lidt af en gennemsigtig sag og den krævede derfor tre lag for at dække helt. Den var faktisk ok at arbejde med. Men f..k hvor jeg bare er træt af Chanels pensler. Det er på grund af deres pensler, at jeg ellers ikke har købt Chanel det sidste års tid.

Og så til farven. Jeg må sige, at farven er virkelig skøn. Jeg kan rigtig, rigtig godt lide den. Og bedst af alt - den har faktisk nogenlunde dækket mit 'Jade-behov'. Det var da helt utroligt! Hurra!






'Fraîcheur' kan endnu ikke købes i Danmark, og jeg er i tvivl om man kommer til at kunne det. De er desværre ikke de mest opdaterede i Chanel hos Magasin. Umiddelbart kendte de hverken til lakken eller til at de ville modtage den. Det er i hvert fald sikkert, at dette er en limited lak - og lur mig, om ikke de kun vil sælge den i Frankrig og Kina eller sådan noget pjat. Jeg tog i hvert fald ingen chancer og bestilte ved en fransk sælger på ebay. 

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar