lørdag den 8. august 2015

Duokrom sag fra Picture Polish

'Bohemian' fra Picture Polish er en metallisk duokrom lak, der skifter fra orange/pink til guld - herudover indeholder den små holohgrafiske glitterpartikler.




'Bohemian' dækkede ved tre lag og var faktisk ok at arbejde med. Den forekommer mig at virke lidt gennemsigtig. Og som med mange duokrome lakker kunne den måske have gavn af en mørk/sort base. Umiddelbart er den dog så pigmenteret, at den klarer sig uden.

Jeg er aldrig helt så betaget af duokrome lakker, som jeg egentlig godt kunne tænke mig at være. 'Bohemian' er fin, men ikke mere end det - efter min mening. Og på en eller anden mærkelig måde kan jeg faktisk bedre lide den på billeder end i virkeligheden.




'Bohemian' er fra Norwaynails

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar