lørdag den 29. august 2015

Der er ikke noget, der er så dårligt...

... at det ikke er godt for noget... Man kan altid lære af sine fejl... Af skade bliver man klog, men sjældent rig...

Dét er ordsprog, som jeg er vokset op med. Mine forældre har åbenbart gået meget op i at formidle en slags ide om, at det er ok at fejle - så længe der kommer noget brugbart ud af fejlen. Og det gør sig gældende for mani'en i dagens indlæg. Det var tænkt, at den skulle være meget anderledes ift. hvordan den endte ud. Men når nu resultatet faktisk er fint i sig selv, at det faktisk var ok, at den ikke blev helt som jeg havde regnet med. Og så fandt jeg i øvrigt ud af, at Chanels 'Taboo' ikke er særlig fantastisk at stampe med - og at den i øvrigt har en langt mere blå base, end jeg havde regnet med.

Jeg har stampet med grej fra MoYou London - ovenpå den smukke lyserøde holografiske lak fra Nfu Oh - ved navn '63'. I kan se et rent swatch af lakken lige her.

Stampingen gik som sagt helt i fisk - så det reelle mønster fra stampingpladen blev ikke øverført, istedet blev kun en del af mønsteret overført, og så stampede jeg bare flere gange over - for at opnå en  rodet effekt. Og jeg synes faktisk, at det blev rigtig fint! Jeg er især vild med den måde holo'en lige får lov til at titte frem gennem stampingen.








I kan i ørvigt se et billede helt tæt på Taboo lige her. Og I kan se 'Taboo' swatchet lige her.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar