mandag den 20. juli 2015

Kobber og lilla

Jeg er gået helt stamping-amok på det seneste. Jeg synes simpelthen, at stamping er en dejlig og relativt let måde at dekorere sine negle på. Så I kan se frem til flere stamping-designs fra mig.

Dagens stamping er lavet med den kobberfarvede 'Penny Talk' fra Essie - ovenpå en anden Essie-skønhed, nemlig den fine lyse lilla 'Under Where?'.




'Under Where' krævede tre lag for at dække, og det var så absolut ikke den letteste lak at arbejde med.  'Penny Talk' er til gengæld fantastisk til stamping. Jeg har brugt stampingplade fra MoYou London.

Personligt synes jeg, at disse farver rigtig fine sammen. Kombinationen er meget diskret også. På billederne er der i øvrigt afsluttet med mat topcoat.




Lakkerne er fra Billigvoks.dk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar