onsdag den 29. juli 2015

Er det ikke snart efterår?

Sommeren er gået alt for hurtigt, synes jeg. Men altså... alligevel kan jeg mærke, at jeg på neglene er begyndt at søge efter mørkere farver. Efterårskollektioner er mine yndlingskollektioner, når det kommer til neglelak - glødende orange, guld-glitter, mørkeblå, dyb rød, flaskegrøn. Årh, efterårslakker er bare lige mig - og jeg glæder mig sådan til alle efterårskollektionerne!

Jeg faldt over nogle lidt ældre billeder af en ok efterårslak fra Picture Polish - 'Kryptonite'. Kryptonite er en flaskegrøn jellylak med spredt holografisk effekt. Hvis det skulle være en "ægte" efterårslak, så skulle den dog have indeholdt grøn eller guld-farvet glitter og ikke sølvfarvede holografiske partikler.




'Kryptonite' krævede to lag for at dække og den var fin at arbejde med. Som sagt - en ok efterårslak.






'Kryptonite' er købt ved Norwaynails

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar