mandag den 27. juli 2015

Endelig noget nail art!

Jeg har ikke længere så meget tid til nail art, som jeg havde ved bloggens spæde begyndelse - for to år siden. Siden da er jeg blevet færdig med mit studie, og jeg har nu et fuldtidsjob i København. Men et fuldtidsjob i hverdagstimerne giver bare mindre tid til nail art. Og sådan bliver det nok desværre. Heldigvis har jeg da stadig weekender og fridage, hvor jeg nogle gange føler mig inspireret til at lave noget ekstra ud af neglene.

Dette design har jeg ikke selv fundet på. Det er en ren kopi af en mani, som den dygtige Chelsea Queen lavede for lang, lang tid siden. Faktisk lavede hun mani'en med OPI's brasilianske kollektion fra sidste sommer.

Jeg var for doven til at bruge tape til designet, hvilket man desværre godt kan se, men jeg synes,at designet er meget tro mod Chelseas originale. Jeg brugte en tynd pensel til at lave mønstrene.
Jeg har i brugt præcis de samme farver som Chelsea - den taupe 'I São Paulo Over There', den orange 'Where Did Suzi's Man-go', den koralfarvede 'Live. Love. Carnival' samt den lækre smækre nude-agtige 'Don't Bossa Nova Me Around'.

Farverne er så fine sammen, synes jeg. 






Lakkerne i indlægget er købt forskellige steder - f.eks. Trendsales.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar