lørdag den 27. juni 2015

YSL og deres besynderlige kollektioner...

Til foråret lavede YSL en kollektion med en sort lak med sølvfarvet og sort glitter samt en ren glittertopper. Njaeh - ikke så meget forår i mine ører og øjne, men mere nytårsagtigt. De to cremelakker YSL er kommet ud med til deres sommerkollektion er rustfarvet og tung gul. Njaeh - ikke så meget sommer i mine ører og øjne, men mere efterårsagtigt. Med den histotik kan vi måske regne med pasteller i efterårskollektionen?

Ej, jeg skal ikke klage. Jeg er faktisk glad for, at YSL tænker lidt ud af boksen - og rent faktisk tør sende lakker på gaden, som måske ellers ikke er de mest oplagte til årstiden.

Og selvfølgelig var jeg nødt til at eje begge cremelakker. Jeg er jo ret glad for YSL. I dag skal i se den rustfarvede: 'Brun Henné'.




'Brun Henné' var en drøm at påføre og den dækkede naturligvis ved to lag. Cleanup krævede heller ikke så meget.

Og så til farven. Den er meget... anderledes? Jeg endte faktisk med at spørge mine kollegaer, hvad de tænkte om den, da jeg selv var meget i tvivl - og alle svarede faktisk, at de virkelig godt kunne lide den. Så det må jeg jo stolede på.

Jeg er også selv kun blevet mere og mere glad for farven, selvom den altså virkelig er meget anderledes.






'Brun Henné' er købt i Magasin

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar