mandag den 8. juni 2015

Den perfekte nude...

... til mig... ikke til Pamela Anderson. Åbenbart.

'Lili' fra Dior er en lys beige farve med lette rosa undertoner, der gør mine hænder fine at se på. Nu skriver jeg godt nok at det er den perfekte nude, det er den dog ikke. Den er i virkeligheden for lys til at være en ægte nude, men dét at farven er lidt lysere, gør at neglene ser meget rene og klassiske ud. I hvert fald i min optik.




'Lili' dækkede perfekt i to lag - og den var nem at arbejde med. Godt klaret Dior! Ja, og farven har jeg jo allerede rost til skyerne. Så der er vel ikke så meget mere at sige.






Billedet af Pamela Andersson, der får en ordentlig omgang spraytan, er i øvrigt taget skabt af David LaChapelle - og ja, hun er reelt topløs, når man fjerner lakken.

'Lili' er købt i Puerto Rico, Spanien - men den er en del af Diors faste sortiment, hvorfor man burde kunne opstøve den i f.eks. Matas.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar