tirsdag den 16. juni 2015

Den "forkerte" julegave

Ej, det er faktisk ret forkert at skrive 'forkert'. Men historien er dén, at jeg til jul 2014 blandt andet ønskede mig lak fra Yves Saint Laurent. Og for en gangs skyld skrev jeg ikke specifikke farver på, jeg skrev bare lak, sådan mere generelt - og så ville jeg se, hvad folk ville finde til mig.

Jeg fik ikke overvældende mange lakker, men jeg fik én af min ene søster. Jeg havde haft på fornemmelsen, at min søster vil give mig 'Bleu Majorelle' - og jeg kan ikke forklare hvorfor. Der er så absolut ingen grund til, at jeg skulle forbinde den farve med hende - i hvert fald ikke hvad jeg sådan lige kan komme i tanke om. Nå, men så forærede hun mig søreme en anden. Hun havde endda haft en god snak med ekspedienten om, at det skulle være en speciel lak, fordi hendes søster gik meget op i lak etc. Så hun købte én af lakkerne fra efterårskollektionen, som var en teksturlak. 

Og den var rigtig fin - og jeg havde overvejet at købe den selv mange gange, men det var jo ikke den farve hun skulle have givet mig. Så jeg byttede den til 'Bleu Majorelle'. Og så overvejede jeg at købe den anden lak alligevel! Det fik jeg dog ikke gjort. Oh et forskruet lille lakhjerte jeg render rundt med!

Nå, men nu har jeg 'Bleu Majorelle' - og når jeg ser den, så tænker jeg på min søster.




Hvem kender ikke denne klassiker? Den er blå - koboltblå og den er selvfølgelig fantastisk at lægge og den dækker i to lag.

En smuk klassiker.






'Bleu Majorelle' er købt i Magasin

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar