søndag den 17. maj 2015

En gammel favorit

Jeg var i sidste weekend til fødselsdag hos min kærestes niece, som blev 10 år gammel. Hun er glad for lak og makeup, så jeg forsøger altid at gøre lidt mere ud af mine negle end bare en ensfarvet lak, når hun skal fejres. Denne gang valgte jeg, at det 'lidt mere' skulle være i form af den gode gamle 'Clowning Around' fra Lush Lacquer (nu: Polish Me Silly).

'Clowning Around' er en klar lak med forskelligfarvet neonglitter. Jeg valgte, at lægge lakken over OPI 'My Vampire Is Buff' - en anden klassiker i øvrigt.






Jeg ved ikke helt hvad det var, men begge lakker drillede mig, da de skulle lægges. 'Vampire' krævede tre lag for at dække (hvor den normalt kræver to) og 'Clowning' var blevet farvet i basen (så den var mere lyserød), og det var lidt sværere at få glitteret på neglene i forhold til, hvordan det tidligere har været. Øv. 

Nedenstående er tre lag 'Vampire' og to lag 'Clowning'. Det er fint, men jeg blev vildt irriteret over, at basen blev mere lyserød i det og at jeg var nøst til at lægge så mange lag. Hmm.





'Clowning Around' er købt på etsy.com, 'My Vampire Is Buff' er købt på Beautybay.com

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar