onsdag den 6. maj 2015

Aloha!

Jeg kan virkelig godt lide, at OPI laver kollektioner med temaer (tit lande eller områder) og hvor hver lak har et navn, der passer til temaet. Det giver lidt ekstra lak-glæde, specielt fordi man tit kan forholde til navnene - hvor f.eks. Essies navne er sjove, men de også lidt grebet ud af en kontekst. 

Denne røde fra OPI hedder 'Aloha From OPI' og er naturligvis fra deres Hawaii-kollektion. Det er en smuk, smuk farve - den rød, men den er også pastelagtig og med lidt blå undertoner.




'Aloha From OPI' dækkede ved to lag og var ganske fin at arbejde med. Og farven er som jeg beskriver super smuk og interessant. Jeg havde den på, da vi var på ferie i starten af april - og det var bare den helt rigtige farve til det. Jeg blev overhovedet ikke træt af at have den på.


Ja, der er kun ét billede - det er for dårligt... Men jeg kan simpelthen ikke finde det andet. Så I må nøjes!




'Aloha From OPI' er købt i Magasin

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar