mandag den 13. april 2015

Sleeping Palace på en gråvejrsdag

A Englands lak 'Sleeping Palace' har jeg længe villet have fat i. Og da den pludselig var til salg i en Facebook-gruppe, så slog jeg selvfølgelig til.

'Sleeping Palace' er en lineær holografisk lak. Holografiske lakker er tit grålige i det - grundet de små holopartikler, som er grå, når de ikke bliver ramt af stærkt lys. Så lakken er derfor grålig, men selve basen er en mørk aubergine - der hælder hen mod brun. Virkelig god beskrivelse... jeg håber, at det giver mening, når I ser billederne!




Denne lak er fin at lægge, den dækker i to lag og penslen er god. Desværre var det gråvejr, da jeg tog billederne, så den holografiske del træder ikke så godt frem. Til gengæld kan man fornemme basefarven i lakken rigtig fint. Jeg synes, at det er en fin lak - men den passer nok farvemæssigt bedst til efteråret (trods manglende sol!).






'Sleeping Palace' er, som skrevet, købt i en Facebookgruppe.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar