tirsdag den 14. april 2015

Gamle billeder...

... har jeg virkelig mange af! Jeg prøver hele tiden at opdatere bloggen i nogenlunde den rækkefølge, som jeg har taget billederne, men nogle gange glipper det altså.

Billederne i dag er altså lidt gamle. De er faktisk helt tilbage fra nytår, hvor jeg lavede denne mani ovenpå 'Lizzie' fra Picture Polish.

'Lizzie' er en lys syrenfarvet lineær holografisk lak.




He, he. Nu er det jo laaang tid siden, at jeg havde 'Lizzie' på. Men som jeg husker det, så var den ok at arbejde med - dog krævede den tre lag for at dække nogenlunde (og jeg mener, at man stadig kunne ane lidt neglelinje efter de tre lag).

Denne lak er fantastisk, når solen skinner, men i skyggen ser den ret metallisk grå ud, hvilket ikke lige er mig.

Jeg har kun én billede af denne lak på neglene - og læg lige mærke til... at det er højre hånd. Den viser jeg jo ellers aldrig på bloggen! Det gør nok egentlig ikke så meget, for den minder rimelig meget om den venstre. Hø. Hø.




'Lizzie' er købt ved Norwaynails.com

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar