fredag den 27. marts 2015

Kom sol, kom sommer

Da jeg tog billederne nedenunder, var der masser af sollys - så det fik lov til at skinne på neglene! Mere af det. Tak.

Til dagens design har jeg brugt to lakker fra Essie - den nude 'Spin The Bottle' og den rosa glitterlak 'A Cut Above'. 




Disse to farver er som skabt til hinanden i min optik. De er så fine begge to. Og sammen synes jeg, at man opnår et elegant og diskret design.

'Spin The Bottle' kræver to lag for at dække - og 'A Cut Above' giver fint med glitter i et enkelt strøg - men måske også lige lidt for meget til mig smag, men jeg vil jo også helst have lidt mindre bling end de fleste.

Jeg har valgt (igen) at lave en glittergradient. Og det fungerer godt, synes jeg. På det nederste billede lagde jeg også en mat toplak, for at få farverne bedre frem i sollyset.








Begge lakker er sponsoreret af Billigvoks.dk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar