fredag den 6. marts 2015

Gul eller orange?

Dette indlæg er ikke en fortsættelse af 'er kjolen blå og sort eller hvid og guld?'- diskussionen, men en simpel undring. Flere bloggere skriver, at 'Totes' fra Picture Polish er en gullig eller gul lak. For mig at se, er den mest af alt orange. Bevares, jeg kan godt se de gule undertoner, men gul vil jeg ikke kalde denne lak.




'Totes' er til gengæld virkelig fin at arbejde med, og den dækker i to nogenlunde lette lag, hvilket er flot for en (næsten?) pastelfarve.

Så jeg er faktisk alligevel ligeglad med om den er gul eller orange - for den er fin! Og derudover har jeg ikke en anden lak, der minder meget om den i farven. 

Det irriterer mig, at jeg fik slået et lille hak i ringfingerneglen. Det er nærmest det eneste jeg ser, når jeg kigger på billederne!






'Totes' er købt ved Norwaynails.com

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar