mandag den 16. februar 2015

Metal med metal på

*Dette indlæg har været planlagt i nogle dage. Jeg har taget en aktiv beslutning om, at selvom der er sket forfærdelige ting i København de sidste par dage, så er dette en neglelaksblog, hvor jeg ikke skal opskrive lange tankerækker om hverken politik, religion etc. Derfor fortsætter bloggen hvor den slap - nemlig ved neglelak. Det er nemlig mit fristed og pusterum - og forhåbentlig også jeres.

Så skal vi have fat i lidt stamping igen - denne gang er det metal på metal - med to lakker fra Essie: den lyserøde/grå/grønne duokrome 'For The Twill Of It' og den lyserøde/syrenfarvede kromlak 'Nothing Else Metals'.

Jeg har brugt en stampingplade fra MoYou London.




Jeg vil ikke sige så meget om mani'en - andet end at min oprindelige plan egentlig var at have 'Nothing Else Metals' som base, men 'For The Twill Of It' egnede sig desværre ikke til stamping, hvilket var lidt øv. Men jeg synes heldigvis at denne kombination er funky og sjov.






Begge lakker er sponsoreret af Billigvoks.dk, hvor de selvfølgelig også kan købes.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar