torsdag den 15. januar 2015

Orientgrøn

Jeg tænker ikke, at det er en hemmelighed, at jeg er ret glad for Yves Saint Laurent-lakker. De holder som en drøm på mig, penslerne er gode og flaskerne er fantastisk smukke og eksklusive. Jeg har lyst til at købe dem alle - selvom flere er ens med farver, som jeg allerede har i forvejen. Lige nu er jeg bare meget motiveret for en 'lækkerhedsfølelse' når jeg lægger lak.

Det er lidt fjollet. Jeg ved det godt.

Nå, men i dag skal I se endnu én af slagsen, den hedder 'Vert D'Orient' - så tankerne ledes ud fra navnet straks hen på mystik, vandpiber, sol og sandaler (i mit hoved i hvert fald). Farven er mørk grøn med blålig undertone.




'Vert D'Orient' er naturligvis en drøm at påføre og den kunne egentlig godt dække i et enkelt lag, men den fik alligevel to. Normalt kan denne type farve virkelig efterlade meget restfarve på mine negle, men med denne var der intet problem.

Det er nok ikke den mest spændende lak i verden, men jeg synes, at den er konservativ med et twist af noget kækhed, hvilket jeg rigtig godt kan lide.






'Vert D'Orient' er købt i Magasin

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar