tirsdag den 27. januar 2015

Mere skønhed fra Zoya

Skønheden kommer til jer i form af 'Teigen'. 

'Teigen' er en del af Zoyas Ignite kollektion, som kom ud her i efteråret 2014. Jeg har allerede vist jer 'Remy' fra samme kollektion lige her. Jeg har faktisk endnu to lakker liggende fra den fine kollektion, som jeg desværre ikke har haft tid til at prøve og tage billeder af endnu, men det skal nok komme.

Nå, tilbage til 'Teigen' - hun har en ret pigmenteret jellybase i fuchsia, som bliver transformeret over mod det pink på grund af den store mængde af guldshimmer, der også er i lakken.




'Teigen' er ganske fin at lægge, og den kræver to lag for at dække.

Og nøj, hvor den er fin. Det er sådan en lak jeg med det samme får lyst til at tage på igen, når jeg ser billederne.






'Teigen' er købt på nailpolishdirect.co.uk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar