lørdag den 3. januar 2015

Forsinket julelak

Jeg har af en eller anden grund helt glemt at vise den fine lak, som jeg havde på juleaften! Så den får I nu. Lakken er fra Zoya, og den hedder 'Ariana'. Til jul skal det nemlig være rødt - og gerne med glitter. Synes jeg.

'Ariana' er derfor en rød/fuchsia teksturlak med masse af glitter i forskellige farve og størrelse.




Ligesom 'Arianas' søsterlak 'Noir', som jeg jo viste jer for nogle dage siden, så kræver applikationen mere end ved en almindelig cremelak. Den er altså svær at lægge. Den krævede tre lag for at dække helt. Jeg valgte at lægge topcoat ovenpå denne teksturlak, for virkelig at fremhæve glitteret - hvilket virkede. Til gengæld kræver den maaaange lag topcoat før den er helt jævn. Den fik tre, hvilket stadig ikke var helt nok.

Billederne herunder ligner ikke helt de billeder, som jeg plejer at vise. Dette skyldes, at jeg ikke var hjemme til jul, men hos min mor og hendes mand - derfor blev billederne taget i et andet lys og med en anden baggrund.

Lakken er super fin, synes jeg. Hvis I ønsker at se den uden topcoat, er der mange billeder tilgængelige ved en Google-søgning, som jeg selv ynder at bruge enormt meget.






'Ariana' er købt ved Nailpolishdirect.co.uk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar