søndag den 7. december 2014

Monroe og dårlige undskyldinger

Jeg har ikke været så aktiv på det sidste på bloggen... jeg vil ellers enormt gerne - men der er bare så få timer om dagen med lys, hvilket betyder, at alle billeder, som jeg viser på bloggen er taget i mine weekender. Og som mange sikkert ved og kan nikke genkende til - så er der mange andre ting, der kalder i december.

Så det er altså ikke fordi jeg er hoppet helt af, men fordi jeg har lidt svært ved at nå det hele. Ja, undskyldninger er der rigeligt af. Men i hvert fald kan jeg desværre ikke love så meget aktivitet i disse mørke måneder.

I dag vil jeg dog vise en smuk lak, som jeg synes passer fantastisk til jul. Den hedder 'Monroe' og er fra Picture Polish. 'Monroe' er en dyb bordeauxfarvet jellylak med spredt holografisk effekt. 




Denne lak er fin at arbejde med, og den kræver 2-3 lag for at dække. Jeg har tre lag på på billederne.

Og den er fantastisk fin. Helt klart.






'Monroe' er købt på Cleanskin.dk
- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar