tirsdag den 11. november 2014

Shady Love

Cleanskin.dk er for nyligt begyndt at sælge Foxy Paws på deres hjemmeside. Og i den anledning har jeg valgt et par stykker ud, som jeg kan vise her på bloggen. 

I dag vil jeg vise 'Shady Love'. 'Shady Love' er en sort lak med sekskantede stykker pink mat glitter i forskellige størrelser (som dog ser runde ud på neglene).




Jeg havde en forventning om, at 'Shady Love' kunne blive lidt svær at lægge på grund af glittermængden, så jeg startede med et enkelt lag af en almindelig sort lak. 'Shady Love' var dog ikke så slem at arbejde med som jeg havde regnet med. Den fik to lag over den sorte base, hvilket jeg synes gav et passende resultat og en fin dybde ift. glitterstykkerne. Det hele fik to gange topcoat for at blive jævnt. 

Jeg er virkelig vild med denne lak - og især navnet gør den endnu bedre. Det passer bare så godt! Jeg kan godt lide at glitteret er så relativt diskret, som det nu en gang er. Super fin lak.






'Shady Love' er sponsoreret af Cleanskin, hvor den selvfølgleig også kan købes.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar