fredag den 21. november 2014

Identitetskrise

... på neglene i hvert fald.

Eegentlig kan jeg bedst lide, når mine negle er helt korte og runde i det - det føles naturligt, og på denne måde kan man også lettest bruge sine negle og hænder, hvilket jeg synes bliver besværligt, når ens negle bliver længere. Siden jeg startede bloggen har jeg tænkt, at det selvfølgelig var fint, at jeg tænkte sådan om mine negle, men at jeg synes, at de var pænest, når de var lidt længere - og squoval. Så det er det look, som jeg er gået mest efter.

Men tit med squoval negle - så er det kanterne der typisk knækker først (i hvert fald for mig)... og så laver jeg tit neglene mandelformede. Når man har mandelformede negle er det til gengæld tit spidsen, der knækker først... og så bliver de filet ned, og så starter cirklen forfra.

Jeg er ærgerlig over, at jeg ikke har fundet én negleform som bare er 'mig', men omvendt synes jeg faktisk også, at det er ok med variationen.

Lige nu er mine negle mandelformede, men den faste læser har nok lagt mærke til, at det skifter hele tiden. Det skifter også nogle gange fordi jeg ikke altid lægger billederne på bloggen op i den 'rigtige' rækkefølge.

Nå, så til dagens design!

Jeg har stampet med FNUG 'Cover Shot' oven på Appeal4 'Hollis Milkweed'. Jeg har brugt stampinggrej og plader fra MoYou London.




Designet tænker jeg giver sig selv. Jeg vil dog lige sige, at 'Cover Shot' var helt fantastisk at stampe med fordi den er så pigmenteret. Til gengæld var Hollis Milkweed en anelse for lidt pigmenteret til min smag. Den dækkede nogenlunde ved to lag (som der er brugt på billedet), men den kunne godt have fået tre lag.

Udseendet på designet synes jeg er fint, men jeg glæder mig til at de mandelformede negle vokser sig lidt længere.






Lakkerne i indlægget er sponsoreret af Cleanskin.dk

- Maria


2 kommentarer: