mandag den 3. november 2014

Essie og EOS - Blå

Så blev det tid til det første Essie og EOS indlæg.




Den første kombination er Essie 'Strut Your Stuff' og EOS 'Blueberry Acai'. 'Blueberry Acai' duftede fint - men som somgle måske kan huske, så bruger jeg ikke som sådan læbepomade med så meget duft, så derfor vil jeg koncentere mit indlæg om 'Strut Your Stuff'.

'Strut Your Stuff' er en crelly i blå-turkis. Den er så frisk i farven, at den hælder en smule over mod det neon.

'Strut Your Stuff' var ok at arbejde med, men den skulle dog have tre lag for at dække helt. Farven er virkelig fin og ret sommerlig.

Men jeg er lige nødt til at nævne, at denne lak har tendens til at give smølfefingre - på trods af basecoat. Dog er det meget forskelligt, hvilke lakker folk reagerer på - og hvor meget. Jeg er typen, der kan få gule/røde/blå negle bare af at kigge på en lak.

Men fin er den.  






Lak og EOS er sponsoreret af Billigvoks.dk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar