søndag den 12. oktober 2014

Mørk tekstur

God søndag derude!

I dag vil jeg vise jer en smuk tekstur-lak fra OPI. Den hedder 'Stay The Night', og den var min allerførste teksur-lak. Den har en sort jellybase og røde stykker glitter. Den er perfekt til Halloween!




Den er lidt skidt at arbejde med og den kræver tre lag for at dække. Og så er den hundrede år om at tørre... eller i hvert fald noget, der føles som hundrede år. 

Resultatet er til gengæld virkeligt fint, og eftersom det er en teksturlak med glitter, så holder den virkelig godt. Desværre har de røde glitterstykker tendens til at tabe farven (og blive sølvfarvede) på de mest udsatte steder. Men så skal man også have haft lakken på i en del dage.

Jeg tænkte, at jeg ville være rigtig bruge min peel-off base fra Isadora. Det var en dårlig ide. Inden jeg overhovedet nåede at tage billeder af lakken (hvor lakken havde haft over to timer til at tørre), fik jeg stødt neglen på noget, som gjorde at en stor del af lakken faldt af. Øv.

Jeg viser billederne alligevel - fordi det også siger noget om, hvordan Isadoras basecoat virker forskelligt fra gang til gang. Indtil videre har mit problem jo været, at den faktisk har holdt for godt, hvorfor den hev lidt af det øverste lag af mine negle med af, når jeg fjernede lakken.

Så det tog en del af glæden ved oplevelsen, og lakken blev også fjernet med det samme. Øv. Det er ellers en smuk lak.






Jeg kan simpelthen ikke huske, hvor jeg har købt 'Stay The Night' - det er vist første gang, at det er sket i bloggens historie!

- Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar