lørdag den 25. oktober 2014

Lyserød marmor

Marmor er jo meget oppe i tiden - når det kommer til boligindretning i hvert fald. Men sjovt nok hænger tendenser sammen, så når marmor er moderne i stuerne er det også moderne på neglene. Personligt synes jeg, at en metoden 'saran wrap' (som egentlig bare betyder husholdningsfilm) giver en fin marmor-effekt. Så det har jeg selvfølgelig lavet i dette indlæg!

Jeg har brugt to lakker - den lyserøde 'Pink It Through' fra OPI og den bærfarvede 'Cover Shot' fra FNUG.




Jeg startede med at klippe stykker af husholdningsfilm - og rulle dem til små kugler. Dernæst lagde jeg to lag af 'Pink It Through', og da disse lag var nogenlunde tørre, lagde jeg et lag af 'Cover Shot' på en enkelt negl, som jeg hurtigt tværede ud med en lille bold husholdningsfilm. Jeg gentog processen på alle neglene. Man kan også vælge at vente til underlakken er helt tør og dernæst lægge prikker af den anden lak, som man så tværer rundt med husholdningsfilmen på samme måde.

Vær opmærksom på at denne type design kræver en del lag topcoat før overfladen bliver jævn. Jeg brugte to lag i denne omgang.

Jeg synes, at dette design er rigtig fint.







Lakkerne i dette indlæg er sponsoreret af Cleanskin.dk

- Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar