onsdag den 13. august 2014

To grimme lakker i ét indlæg!

He. he. Det er jo selvfølgelig voldsomt, at kalde dem for grimme - de er måske bare ikke så meget til mig. Det handler om den mørkeblå neonlak 'Bouncer It's Me' fra Essie og 'Shooting Stars' fra Maybelline, som har en mørk blå base med en blanding af hvide og sorte stykker glitter i.




Jeg startede med at lægge 'Bouncer It's Me'. Og... den krævede tre lag for at dække, som den gør på billederne (og den tørrer halvmat op). Den skal forestille at være en neon-lak, hvorfor den formentlig vil være flottere med en hvid base under. Så det er måske min fejl. Nå, men da jeg var så utilfreds med resultatet hev jeg 'Shooting Stars' frem... hvilket ikke gjorde mig mindre skuffet, jeg tror dog, at den ville have været smukkere for sig selv - uden den neonblå base. Den var ok at lægge. 

Jeg tror ikke, at jeg har så meget andet at sige om billederne herunder!






'Bouncer It's Me' er sponsoreret af Billigvoks.dk, 'Shooting Stars' er købt i Palma, Spanien

- Maria


2 kommentarer:

  1. To? Jeg kan kun se en, så enten er der sket en fejl og kun et billede er kommet med i indlægget eller også skal jeg vist om en øjenlæge:P

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha, ha - du behøver ikke at bestille tid til øjenlæge, der er gået noget galt med billederne. Det får jeg lige rettet :-)

      Slet