mandag den 11. august 2014

Når kameraet løber tør for strøm

... får man selvfølgeig ikke taget så gode billeder, som man gerne ville. Og det skete for mig denne weekend, hvor jeg har været i sommerhus ved mine forældre. Heldigvis var der nogle få billeder, som jeg godt synes kan gå.

Det er igen et design til Billigvoks. Og denne gang er det holdt ret enkelt. Nemlig med en lyseblå base, som er 'Borrowed And Blue' samt en glitter-gradient med den blå glitter i en klar base 'Stroke Of Brilliance', som også er fra Essie.




'Borrowed And Blue' krævede to lag for at dække, og den var ok at arbejde med. Da denne base havde tørret et minuts tid eller to lagde jeg glitteret på. Jeg dyppede penslen i 'Stroke Of Brilliance' og tørrede det meste af i halsen på flasken og så kunne jeg tage noget af det glitter-lak der sad tilbage på indersiden af flaskens hals og duppe på neglen. Jeg gjorde dette af to omgange med alle neglene. Dernæst lagde jeg en normal top coat og til sidst en mat top coat.

Jeg er ret vild med det enkle resultat, og så er 'Borrowed And Blue' bare så fin!






Begge lakker i dette indlæg er fra Billigvoks.dk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar