lørdag den 30. august 2014

Efterårsstemning

Jeg er virkelig i et efterårsmode for tiden, hvilket jeg faktisk er rigtig glad for. Efterårskollektioner af lak er faktisk de bedste kollektioner i min optik, de er som oftest lidt mørkere og tit også med lidt shimmer. Jeg sætter naturligvis også pris på de resterende tre årstider, men efteråret betyder gyldne farver, hygge, jakker, støvler, suppe og stearinlys. 

Nå, men i dag vil jeg vise jer, hvad der i min bog er blevet, en vaskeægte efterårsklassiker. Nemlig 'Rouge Moiré' fra Chanel. Jeg viste jer den også sidste efterår, men den kan godt tåle at blive vist frem igen.




Jeg vil ikke sige så meget om lakken, da I jo kan tage et kig forbi mit første indlæg, hvor jeg beskriver mine tanker om den. 

Jeg vil dog bruge lidt taletid på at fortælle jer, at jeg synes, at den er smuk. Den ser dog lidt mere saftig ud på billederne end den er i virkeligheden - hvor den er mere støvet.






'Rouge Moiré' er købt i Magasin i 2013, den dukker dog en gang imellem op på Trendsales.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar