onsdag den 16. juli 2014

Endnu en lak, der er flottest i flasken

Og til denne dags indlæg er det 'Next Stop... The Bikini Zone' fra OPI, der tager "æren" af at være kønnere i flasken end på neglene.




'Next Stop... The Bikini Zone' er en lidt spøjs fætter. Det er egentlig en duokrom lak, som skifter mellem grå/lilla og guld, men den er samtidig lidt "grynet" i det - idet den ligesom indeholder lidt større partikler af noget glitterhalløj... Ha! Virkelig en præcis beskrivelse, hvis jeg skal sige det selv.




Som det jo er tilfældet med de fleste duokrome lakker, så tænkte jeg, at 'Next Stop... The Bikini Zone' kunne være flot over en mørkere farve. Men jeg orkede ikke at hive den sorte lak frem, så jeg endte med at lægge den over 'Focus' fra Picture Polish, som jeg i forvejen havde på - og som bekendt også er smukkere i flasken end på neglene. Jeg valgte at lægge de to sammen ud fra devisen om, at to forkerte måske kan gøre en rigtig (jeg er vild med fordansket engelsk!)... 

'Next Stop... The Bikini Zone' var virkelig fin at arbejde med. Og jeg har set andre få den til at dække i sig selv med tre lag.

På billederne herunder fik den to lag ovenpå 'Focus'. Jeg ved ikke om man kan sige, at to forkerte gør en rigtig i dette her tilfælde... Men jeg synes, at det er en sjov lak - selvom den ikke er så meget mig.





'Next Stop... The Bikini Zone' er købt i Rema 1000 (til et ægte knaldtilbud!)

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar