tirsdag den 8. juli 2014

Chanel - Mirabella

Så kom Chanels sommerkollektion endelig til Danmark! Ja, nu er det efterhånden lidt tid siden, men der er næsten altid en smule forsinkelse på mine indlæg. Jeg har forelsket mig i flere ting fra kollektionen - og ikke kun lak! Jeg har faktisk også - altså ud over lak - købt deres lilla mascara... og jeg køber nok også snart den orange. Jeg har måske en lidt besynderlig make-up-smag.

Nå, men i dag vil jeg vise jer den mørke orange cremelak, der hedder 'Mirabella'. 




'Mirabella' var ganske fin at lægge - den krævede to lag for at dække fuldstændigt. Jeg bliver dog nok aldrig rigtig vild med Chanels børster/pensler.

Denne lak skriger Sommer! Og nej, det er nok ikke den bedste farve til min hudtone - men som jeg har skrevet før, så er det altså ikke noget jeg har stort behov for at gå op i!

Ih, hvor jeg synes, at den er fin. Men sådan har jeg det også tit med Chanels lakker... de virker bare finere fordi de er dyrere. Og det er de i øvrigt blevet igen - de har lige fået lagt en ekstra femmer på. Så nu koster de 190. Det er altså lige i overkanten efter min mening... men jeg købte den jo alligevel. Så... Ehem. Ja, det er nu nok alligevel ikke den sidste Chanel-lak jeg har købt.






'Mirabella' er købt i Magasin.

- Maria


2 kommentarer:

  1. Fin! Jeg har også forelsket mig i deres nye Tutti Frutti :) Venter dog til september hvor jeg skal ud og rejse. You know. Tax free :) Til den pris kan jeg godt vente ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg skal også have købt Tutti Frutti! God tur - og køb nu rigeligt med lak :-)

      Slet