mandag den 12. maj 2014

Små sorte prikker

Så blev det igen tid til et design til Billigvoks.dk. I dag bliver det et orange design med små sorte prikker. Jeg har brugt den smukke orange Essie-lak 'Fear & Desire' og en almindelig sort lak.




Jeg vil lige starte med at vise jer et par billeder af 'Fear & Desire' for sig selv. Det er en skøn lak, som krævede to lag for at dække - og den lagde sig som smør på neglene. Farven er jo fantastisk skøn!






Jeg tog dernæst en rosenpind og lavede en masse små tilfældige prikker (husk at man også kan bruge en kuglepen eller en hårnål, der er bukket ud). Jeg synes, at designet er virkelig fint. det var dog først da jeg var færdig, at jeg opdagede, at det var sådan lidt halloween-agtigt i udseendet. Hvorfor er orange og sort blandet sammen bare lig med Halloween? Men det er måske bare mig, der har det sådan?






Lakkerne i indlægget er fra Billigvoks.dk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar