mandag den 5. maj 2014

Råt men feminint

Så blev det igen mandag - og til dagens design til Billigvoks.dk har jeg valgt at blande to Essie-lakker - en feminin lak med en lidt mere rå. Den feminine/prinsesseagtige er den lyserøde med helt små blålige stykker glitter 'We're In It Together', mens den mere rå er den smukke metalliske glitterlak 'Ignite The Night'.




Dette design er virkelig let at lave. Jeg startede med 'We're In It Together' som base, den var ok at arbejde med, men den krævede tre lag for at dække (og så tørrede den ikke så hurtigt). Da de tre lag var nogenlunde tørre tog jeg en smal pensel og lavede lidt tilfældige striber op ad neglene med 'Ignite The Night' - man kan også bare bruge penslen, der er i lakken, men så skal man tørre det meste af lakken af i flaskehalsen - ellers vil der komme for meget på neglen.

Jeg kan rigtig godt lide dette design, men det er heller ikke første gang, at jeg laver en slags vandfaldsmanicure med en metallisk glitterlak... og det er nok heller ikke sidste gang.






Begge lakker i indlægget er fra Billigvoks.dk

- Maria


2 kommentarer:

  1. Meget flot! Jeg kan godt lide det lidt 'grungy' look :) Måske det her er en måde jeg kan 'tvinge' mig selv til at have lyserøde farver på :p

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha, ha - ja, det kan sikkert være en løsning, hvis man ellers ikke er så glad for lyserød :-) Og tak!

      Slet