mandag den 26. maj 2014

Lilla prikker

I dag har jeg valgt at vise jer et simpelt design med prikker. Jeg har Essie 'Blanc' som base og Essie 'Play Date' som prikker.




Designet er let at lave og kræver først to lag af 'blanc'. Dernæst har jeg prikket med tre forskellige størrelser - og kun på den nederste del af neglen. Først satte jeg de store prikker, dernæst de lidt mindre og til sidst de helt små. Fordi jeg har valgt at lave designet asymmetrisk, er det svært at gøre noget forkert. Man skal nok helst bruge dotting tools til dette design, men de fås også billigt på f.eks. ebay. Og ellers kan man prøve sig frem med forskellige ting (kuglepen, hårnål etc.). Jeg afsluttede med topcoat, hvor jeg selvfølgelig passede på, at jeg ikke fik trukket for meget i designet.

Jeg synes, at dette prik-design er rigtig fint. Samtidig med at det er sjovt, mener jeg også at man kan bruge dette design til hverdag - og farverne kan jo skiftes ud og kombineres på mange måder.

Billederne blev taget sent her til aften - så derfor er de lidt mærkelige i farverne.






Begge lakker i indlægget er som skrevet fra Billigvoks.dk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar