fredag den 2. maj 2014

Fælles Fredag - 1 års fødselsdag!

Tillykke til Fælles Fredag, som i denne omgang fejrer et års fødselsdag - tænk at det allerede har eksisteret i et år...

Faktisk var det lidt på grund af FF at jeg begyndte at blogge, jeg tænkte, at det var en god vej ind i blogland, når der var mulighed for at være en del af et fællesskab. Af samme grund var jeg heller ikke med de første par gange, fordi jeg jo lige skulle finde ud af, om det var noget jeg havde lyst til eller ej. Men altså siden jeg kom med i gruppen har jeg da været med hver evig eneste fredag. Så det må jo betyde, at jeg kan lide at være med.

Netop fordi jeg ikke var med fra start, tænkte jeg, at jeg ville genskabe den aller første uges udfordring, som var "Blåt er godt". Så idag bliver fødselsdagen blå!

Jeg har valgt at bruge to lakker fra opi, den creme-middel-blå hedder 'No Room For The Blues' mens den fantastisk smukke glitterlak i en næsten gennemsigtig blå jellybase er 'Last Friday Night' - som nok egentlig er ret tæt på at være min yndlingsglitter-lak.




To lag 'No Room For The Blues' go et enkelt lag af den efterhånden godt brugte 'Last Friday Night' - som i øvrigt er virkelig fin at arbejde med.

Dejligt design synes jeg. Måske ikke så meget fødselsdag - men tanken er der!






'No Room For The Blues' er købt på Trendsales.dk og 'Last Friday Night' er købt på Nelly.dk - den er dog for længst udsolgt, men den dukker stadig op på ebay og en gang imellem på Trendsales.

Husk nu at se hvad de andre har fundet på til fællesfejringen af FF's fødselsdagen.

- Maria

4 kommentarer:

  1. Hej Maria,
    I dag har jeg også blogget om neglelak ;) For jeg HADER simpelthen at vente på, at lakken tørrer. Stor respekt til dig for du må virkelig have meget tålmodighed når du laver alle dine flotte negle :D

    http://altogingenting.dk/kunsten-laegge-neglelak/

    God weekend,
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha, ha - ja, jeg kan faktisk godt lide tørretiden. Den giver mulighed for at slappe godt og grundigt af :-)

      Slet
  2. uh jeg er vild med LFN - jeg må vist eje den :) Flot mani !

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan i hvert fald kun anbefale den! Og tak :-)

      Slet