torsdag den 10. april 2014

Feskenfarvet tekstur på meget korte negle

Som jeg allerede fortalte jer i går, så har jeg jo altså flækket en negl. Som følge heraf er alle neglene blevet en del kortere - især langemandsneglen, som jo var den der knækkede af. Det skulle dog ikke knække (ha ha?) min blogge-spirit, så her er jeg alligevel - og så med en smuk tekstur-lak fra Kikos Cupcake kollektion.

Denne kollektion er interessant fordi den minder om Nicole by OPI's Roughles kollketion, som desværre nærmest er umulig at få til Danmark, hvilket jeg var lidt skuffet - så jeg var meget glad for dette alternativ. Det interessante ved både Roughles og Cupcake kollektionerne er, at de er teksturlakker i pastelfarver indeholdende små stykker irregulært mat glitter i farver, som ikke nødvendigvis er ens med basen. Forvirret? He he, sådanne lakker giver nok mere mening i billeder, så jeg vil stoppe med at snakke nu!

Jeg vil i dag vise jer 'Peach', som ikke overraskende er ferskenfarvet.




'Peach' var lidt tyk at lægge, så jeg skulle holde tungen lige i munden. Den krævede tre lag for at dække og tørretiden var ok. Jeg følte, at den var tør nok til at røre i løbet af 10 minutter og nogenlunde gennemtør efter en halv times tid.

Farven er jeg virkelig vild med. Pasteller hører altså foråret til.






'Peach' er købt på Kikos egen hjemmeside, som endelig også sender til Danmark, billigt er det desværre ikke.

- Maria


2 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med den! Tænkte på, hvor meget det ca. koster at få det sendt til Danmark siden du skriver det ikke er helt billigt? Og kan man evt. få mærket nogen steder i Danmark eller har du set dem andre steder i Europa?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg gav 7 euro for shipping, men det er forskelligt alt efter hvor meget man køber for og hvor man bor henne i landet. Men du kan se det på deres hjemmeside - der kan den regne det ud til sidst.

      Desværre kan man ikke få Kiko i Danmark, men som skrevet så sender de fra deres internetside - hvor man også kan se hvor de har forhandlere rundt omkring i Europa. Jeg har købt de fleste af mine Kiko-lakker i Spanien og Tyskland - alene i Berlin har de vist 7 Kiko-butikker.

      Slet